Isnin, 30 Mei 2011

blogger yang kelam kabut

aduhhh akhirnya dapat jugak saya bukak blog ni.. memang kelam kabut betul... banyak post nak entry blog pulak buat hal.. saya siap reset password tu.. ingatkan blog saya ni ada masalah.. rupanya memang blog ni ada kalanya akan jagi cenggini.. adoiii.. pengalaman sungguh.. al maklum saya ni bukan la celik IT sangat.. bila ada hal kecik gini pun tak leh handle.. pastu gelabah sensorang.. padan la muka sendirik... heehhe.. takper la akhirnya dapat jugak nulis kat blog nihh..

anyway... nak citer pasal Besday en. suami.. dah genap 33 tahun suamiku.. semoga abang sihat sejahtera, dimurahkan rezeki, ensem sokmo dan menjadi suami yang terbaik.. teringat dulu masa besday saya, semasa nak odw makan malam sempena besday tu.. en. suami ada buat ucapan.. selamat hari jadi syg.. semoga panjang umur, murah rezeki, sihat sejahtera  hidup bahagia dan semoga kita dikurniakan anak2 yang comel sikit masa lagi.. comel macam abg tapi bijak mcm syg.. terharu.. semoga tuhan mendengar doa suamiku.. tahun ni takder yang luar biasa pasal sambutan besday en. suami.. cuma makan di kedai.. cuma saya sempat surprisekan sepotong kek yang saya minta budak kedai tu tulis sikit n hias kat tepi piring tu.. okk gak tu.. cantik jugak n nampak riak wajah suamiku berubah kelu tak terkata.. terperanjat kot heheheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan