Khamis, 13 Oktober 2011

sayang tak berbelah bagi

td semasa bekfas.. ada sorang makcik ni tegur. takde rasa alahan ke mabuk2 ke.. tgk elok jer.. saya pun jawab la siang waktu kerja ni kena la kuat semangat.. rasa jugak tak laratnya.. tapi bila balik kerja memang saya melepek la..

agak kurang senang dengan jawapan balas dari dia.. katanya kalu ikut amalan dolu2.. kalau orang yang kena alahan teruk loya2 tu maknanya dia sayang sangat dengan suaminya sehingga susah nak digambarkan.. tapi kalu orang yang biasa je takde alahan tu maknanya kasih sayang dan rasa cinta pada suaminya tu biasa2 je..

uiks mokcik ni.. biar la betul.. saya cuma ada suami saya yang sangat saya sayang hingga tak berbelah bagi.. ada ke cakap cengitu pada saya.. mungkin dah bahagian saya dah macam ni.. mudah2an Allah permudahkan urusan saya dan suami..

3 ulasan:

  1. isk..mak cik tu mulut x syg..pndai je ckp mcm tu..sy pun alahan x teruk tp sy sgt2222222 syg ngan husband sy. x suka la dgr org ckp mcm tu..bkn ada bukti scientific pun yg ckp kalo alahan teruk tu sbb syg sgt kat husband..

    BalasPadam
  2. kekadang memng tak boleh layan sangat cakap orang lama...Ada OK , ada tak OK...

    ermmmmm

    BalasPadam
  3. salam,dulu saya pun peknen first baby pun takde loya sgala..cuma saya trkena ruam kat leher+bahu jer...
    rezeki tiap sorang lain2..allah dah bagi rezeki kita tskde alahan tu..nak buat camner..syukur la bhgian kita..alhamdulillah..
    memang kdg2 org sekeliling kita ne pnuh dgn plbgai kprcyaan..mudhn kita dmurahkn melahirkn nnti aminn

    BalasPadam