Khamis, 5 Januari 2012

terasa sesuatu dalam perut

awal pagi tadi tidur ni terganggu lagi.. gara2 tak berselimut. kaki kejang sangat. mujur lah en. suami ada di rumah.. setelah dipicit2 baru lega tapi dah tak boleh lagi nak sambung tidor.. duk melanguk jer melayan perasaan..

sejak dah menjangkau minggu ke 20 ni terasa macam sesuatu dalam perut.. ermmm tu tanda baby gerak2 ke? saya tak paham macam mana rasa baby gerak.. sedih kan. bila tanya en. suami dia pun tak tahu apa.. semalam tanya kat nurse.. dia kata itu lah gerakan baby tapi mungkin sebab kulit perut saya ni tebal tu yang payah nak rasa... alahai...mummy tak sabar nak rasa baby tendang2 perut mummy.. kadang kala bila terasa gerakan di perut saya akan gosok2.. dia senyap. kalu saya rasa perut macam mengeras pun saya akan cakap ngan baby tak mau notty2.. sakit mummy.. pastu sakit tu akan hilang.. tak sabar rasanya nak tunggu baby ni keluar jumpa mummy ngan daddy..

# kesian daddy.. berpeluh2 nak cari nama untuk baby..

3 ulasan:

  1. kalu da 20 weeks tu mmg mase2 da mule ase baby gerak la tu..best kan? hehe,,awal2 mmg xobvious sgt..nnt lelame boleh nmpk perut goyang2..hehe

    BalasPadam
  2. betul..kalau mula2 rs gerakkan rs cm tendangan yg tak berapa kuat.sikit je.n jarang2 dpt tangkap.

    BalasPadam
  3. ala..sama la ngan saya ..masih tak pandai nak rasa..bby bergerak..hrp boleh rasa beberapa minggu lg..hehe..

    BalasPadam