Jumaat, 15 April 2011

Lunch Hour yang panjang

Hari jumaat memang best.. bukan sebab malam tadi malam jumaat yer..heheh..
sebabnya hari ni lunch hour lama sikit tak macam weekdays yang lain.. biasanya aku ngan kekawan gi mall cuci2 mata tak pun rembat je la apa yang nak..
tapi ari ni.. aku nekad biarlah aku duk sorang dalam opis ni.. aku takkan ikut lagi korang yang nak gi mall tu.. takkan terpengaruh ngan korang..lantak la nak kata aku sombong ke ape ke... nak kata aku pokai tengah bulan pun ikut suka korang la.. biarkan aku..
aku buat sebab ada reason aku yang korang takkan paham.. dan aku amat yakin sekiranya aku berterus terang aku akan jadi bahan lawak dan bahan perbualan sumbang korang..
demimu permata hatiku yang masih lagi kunanti-nanti... nyah la makanan segera dan segala apa jenis makanan yang akan menggangu saat aku dan permata hatiku untuk  bersatu

hidangan gini memang tak sah la kalu kami tak singgah waktu lunch hour ari jumaat..

makanan feveret nih... bila McD  buat set lunch hour ni lagi la murah


ermmm lagi la sodap... sabar sabar..


memang teringin sangat nak makan pizza... leh tak buat2 ngidam nak makan...heheh usaha nak ngelak dari disiplin diri la tu..

untuk ari jumaat ni tahniah buat diriku sendiri sebab berjaya untuk disiplin kan diri.. tapi macam mana dengan weekend ni.. mesti hubby goda aku makan jugak... tu yang fail sokmo.


* target untuk disiplinkan asben pulak lepas nih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan