Selasa, 7 Jun 2011

semalam yang sunyi

dah lama tak menangis... tapi semalam ntah mengapa air mata ni murah sangat tetiba je nak menangis... al kisah semalam saya balik lewat dari opis.. memang banyak kerja. bukan sesaja.. dah siap mintak izin dari en. suami.. dalam kul 6 en. suami jemput.. tapi pelik dia dah siap pakai kemeja bagai.. eh.. nak gi mana?? bila dia cakap nak pergi kerja.. saya gelabah dan siap membebel.. mana mungkin saya sempat siapkan makan minum dia sebelum sempat dia masuk shif.. itu tanggung jawab saya.. jangan nafikan itu.. tapi en. suami kata takpe.. 
balik umah saya siapkan jugak makan malam... dari suami nak masuk kul 7 terus lajak kul 8 baru gi keje.. tinggallah saya terkontang kanting... sunyi sepi tanpa dia...
sunyi sebab yang ada dalam rumah ni hanya saya dan suami. tapi bila saya balik dan suami pula yang pergi kerja macam mana kami nak mewujudkan penyeri dalam rumah ini... setakat setahun boleh la lagi nak merasa manisnya bercinta...tapi lama ke lamaan entah lah.. kemanisan dan keriangan dalam rumah ini dah semakin berkurangan..
apa usaha kami untuk mendapatkan penyeri ini.. untuk dua tiga bulan ni TIADA!!!! nak pergi jumpa Dr pun takde masa.. nak berurut bagai.. langsung la tak jalan.. ubat2an pun takde... mencuba secara manual pun jarang2..
saya sedih.. betul saya sedih.. saya kah yang dah tak berminat untuk bersama suami??? atau suamikah yang dah hilang minat pada saya.. gara-gara kami takder anakkah kami jadi macam ni..
kul 11 lebih saya msg en. suami... saya cakap saya busan .. saya tak larat nak duk sorang2.. saya tahu suami kerja.. ada tanggungjawab tapi.. saya BOSAN! saya SUNYI!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan