Jumaat, 1 Julai 2011

period


hari semalam saya balik awal.. sharp time balik terus cabut tak tunggu seminit pun... hehehe.. dah lama tan merehatkan diri.. tapi bukannya dapat berehat.. en suami ajak gi shopping kat Nilai 3 pulak.. heheheh.. shopping kan sape yang taknak.. tambah lagi nak dekat raya ni.. sempat jugak la cekau karpet baldu yang menjadi idaman dari dulu tu.. pokok2 bunga siap gubah free kat situ pun sempat gak buat.. buluh2 dan kayu ranting pun angkut.. balik umah terus deko ala eric... hehehhe...

tapi korang tahu tak? sebenarnya masa tengah jenjalan kat nilai tu.. saya dah rasa macam nak kencing sangat.. bila jumpa toilet terus la berlari menunaikan hajatnya.. tapi tetiba eh... berdarah ke? alamak peot mai awai la pulak padahal saya macam terasa simptom2 kat perut ni... dah gi beli UPT tau.. tapi standard la tanpa pengetahuan en. suami.. taknak dia sedih bila tahu saya ni kepingin sangat nak anak.. walau pun kadang kala mungkin sikap saya ni macam tak berapa gemarkan kanak2..

maknanya saya peot 2 kali ke bulan ni... awal bulan dulu dah kena walaupun sikit2 jer.. ni akhir bulan dtg lagi.. konpius la.. atau ini lah permulaannya peot ku dah nak semakin teratur... alhamdulillah la.. semoga penantian kami untuk ada zuriat sendiri akan termakbul. doakan saya ye kawan2...
# teringin nak gi berurut bila peot ni

2 ulasan:

  1. time piyet bole urut ke??? ade org ckp tak elokkk....

    BalasPadam
  2. hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
    i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

    BalasPadam