Selasa, 27 September 2011

murah rezeki

memang murah rezeki bulan syawal ni.. ari2 ada makan free.. so apa lagi makan je la jawabnya.. semua makanan sedap2 pulak tu.. tapi yang peliknya saya sangat bernafsu nak makan bila makan nasik 2 senduk tu macam tak buleh tunduk dah.. tegang sangat perut ni.. rasa kenyang yang amat sangat...padahal sebelum ni bukan 2 senduk 2 pinggan pun senyum je saya makan semuanya...

cuma saya ralat sebenarnya... hampir semua open house tu sedia nasi macam2 kaler.. lagi menaik seri dan tambah terliur bila bau acar timur tu.. sebelum ni memang saya elak sangat2.. air gas.. acar timun dan nenas memang tak elok untuk kita TTCian nih.. tapi la punya napsu serakah ni... semuanya saya makan.. pastu menyesal tiada gunanya.. sangat berharap ia tak mendatangkan mudarat...

saya belum updatekan... 2 orang adik ipar saya peknen lagi.. sorang bagi tahu ari raya ari tu.. sorang lagi kasi tau lepas raya itu hari.. kak ipar saya baru melahirkan lagi baby girl. semuanya macam berlumba sesama sdr... (perasaan say saya kot). Abang ngah saya pulak tengah tunggu kelahiran anak sulungnya dalam bulan oktober ni. saya? masih kosong hingga kini..

semenjak 2 menjak ni saya rasa kekosongan dan keboringan yang amat sangat!!!! 2 tahun lebih cuma saya dan en. suami lagi yang masih menghuni rumah kecil kami ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan