Selasa, 12 Julai 2011

jamu

kena paste kat sini dulu.. sebab sangat menarik info ni.. tapi tak tahu la.. tak pernah pulak terpikir nak makan benda macam ni.

Khasiat-khasiat pil ini:-

- merawat keputihan dan lendiran yg banyak, menyempitkan rahim, merawat dan menyembuh luka-luka dalaman semasa dalam pantang dan selepas bersalin, mengecutkan peranakan, menghilangkan gatal-gatal di faraj wanita, melancarkan peredaran haid, melawaskan pembuagan air kecil dan air besar, mengembalikan awet muda, sengugut, menambahkan tenaga batin, memulihkan urat saraf, merawat payu dara, sakit lutut, kebas kaki tangan, senak kembung, angin medu, lenguh sendi, kesuburan( membantu /berikhtiar untuk mendapat zuriat)

Cara-cara penggunaan ( 3 dalam 1)

makan 2 biji ~ untuk mengatasi masalah dalaman sprt penyakit keputihan,senggugut,lendir​an,bau,period x stabil,mantapkan payudara & punggung,kesuburan(utk mendapat zuriat),dalam pantang,keguguran.

insert 1 biji ~ ketika hendak bersama (hanya utk yg sudah berkahwin) dan tunggu sehinggan 3-4 jam untuk mengecutkan pintu rahim.

cuci 6-8 biji ~ jika ada mengalami kegatalan di tempat sulit,rendam 6 - 8 biji pil dengan air suam panas dan kacau sehinggan jancur.Bilas di tempat sulit.


*  teruja tgk sebab untuk kesuburan..

2 ulasan:

  1. ini jamu apa?Jamu mak dara ke?fika penah try gak mkn jamu ni..tp entah la nak ckp kesan dia camne..biasa2 je

    BalasPadam
  2. fika.. bukan mak dara.. tapi jamu perawan nama dia.
    entah la saya pun tak pernah terpikir pun nak makan jamu2 bagai

    BalasPadam