Selasa, 23 Ogos 2011

cakap siang pandang2..

suasana dan mood rasa semakin terasa.. mak2 orang sibuk bercerita pasal nak raya.. bini2 orang pun apa kurangnya.. tapi apa jadi bila cakap langsung tak pandang kiri kanan.. sama2 berborak riang pun buleh terasa hati..

nasib baik bukan saya yang kena sound tepek macam tu.. adalah sorang kakak ni kena sound dek kawan baik dia.. saya ni terdengar la pulak al maklum kawan ni kalo bercakap volume no 5 sokmo... astaga.. apa saya cakap ni .. dah masuk kategori mengumpat lak...

alkisah tadi depa duk tengok baju2 budak kecik baby la.. tetiba kawan baik ni sound kakak tu " tu la orang suruh beranak taknak. tgk baju baby berlebih2 pulak naknya.." si kawan baik ni tak tau ke itu semua rezeki Allah.. walhal kakak ni dah ada anak besar2 dari dia.. tahu la sebelum ni depa pernah deal nak ngandung sama2.. tapi dia sorang je yang melekat.. ermmm tu la kadang2 saya malas nak campur... kalu saya yg tgk baju2 tu tadi.. agak2nya apa la yang dia sound nya???

# feel : penat pose.. malas nak amik pot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan