Jumaat, 19 Ogos 2011

takziah sahabatku..

pagi ini sesaja nak hilangkan rasa bosan dan mengantuk, saya buka email. tgk sangat banyak mailbox.. oh rupanya group FB kengkawan sekolah post sesuatu yang buat saya SEDIH..

Takziah pada sahabat baik saya, along yang kehilangan suaminya pada 16 ramadhan yang lalu.. maaf saya langsung tak tahu.. apa yang lagi menyedihkan along masih dalam pantang anak yang ke5.. bagaimana lah kamu nak mengharungi dugaan ini..Ya Allah besar sungguh ujianMu..

Saya insaf.. bersangka baikla kepada Allah.. Dia maha mengetahui segalanya.. mungkin sahabat saya murah rezekinya dengan kehadiran cahayamata tetapi telah kehilangan suaminya yang tercinta.. pada usia yang masih muda..

3 ulasan:

  1. takziah pada kawan shafiha...al-fatihah..

    BalasPadam
  2. kawan baik saya tu.. sedih sangat untuk dia.. macam mana la dia nak mengharungi semua dugaan ni.. harap dia tabah demi anak2 dia.

    BalasPadam
  3. berat betul dugaan kawan awk tu...sian dia...salam takziah

    BalasPadam