Selasa, 16 Ogos 2011

alahai..

semalam saya buka FB.. ada banyak berita gembira yg kawan2 nak kongsi.. tapi saya dah lama menjauhkan diri dari FB lantaran ramai yang bertanya status diri ini... mencik2 dan kecewa.. lalu FB ku itu sepi tanpa update.

semalam terbuka hati nak tgk FB.. ada jiran sekampung mewar2kan dalam FB yang dia dah peknen dan minta didoakan kesejahteraannya..alhamdulillah syukur.. berkat bulan ramadhan akhirnya penantian dia selama 8 TAHUN berakhir sudah..

semalam jugak bila jejalan kat blog teman TTC yang lain dapat tahu lagi berita gembira. ada geng yang dah peknen.. walau pun tak kenal tapi saya turut rasa gembira untuk mereka..

saya?? belum lagi sampai rezeki.. mengharapkan berkat ramadhan ini ada semoga ada rezeki buat saya dan suami.. tapi saya dah peot pulak last week, sangat heavy. mungkin sebelum ini tak lawas.. rasa seram pulak. siap keluar ketulan darah yang pada saya sangat luar biasa besarnya. itu pun setelah rasa sakit perut yang memulas teramat sangat. 2 hari rasa sakitnya.. sebelum peot tu sakit BB ngilu.. ada muntah2.. badan asyik panas ajer.. memang feel cam orang peknen je tapi bila dan peot hancur semua harapan.. 

tapi kenapa muntah2 ni tak hilang lagi.. pagi2 selalu rasa nak muntah..pastu malam pun muntah lagi..  dah 2 pagi ni memang muntah teruk. abis keluar isi perut sahur tu.. lembik rasa badan ni nak tunggu berbuka.. en. suami pun ada feel cam nak jadi bakal bapak.. heheehh orang takde pengalaman kan.. tapi bila cakap baru pas peot terus dia terdiam..mungkin keracunan makanan ke? mana tahu makan macam2 bila berbuka.. entah la.. yang saya tahu memang tak best la bila muntah gitu..

5 ulasan:

  1. better g klinik....kot2 pregnant ke?? who knows kan....rezeki Allah..walau macamana cara pon...

    BalasPadam
  2. hi.. maybe ade kot shafiha.. mane tau kan rezeki ☺ teruskan usaha kalau betol-betol belum berjaya.

    BalasPadam
  3. hani..
    dah peot ari tu mungkin x peknen kot.. tapi kalu allah nak beri rezeki mana tahu kan.. doakan saya

    cinta..
    kalu la ada.. saya la orang yang paling gembira sekali.. apa pun teruskan berusaha

    BalasPadam
  4. mm..dah ada tu kot..walaupun baru pas peot..mana la kita tahu kan...kuasa Tuhan mengatasi segalanya...cepat2 jumpa dr tau dear...

    BalasPadam
  5. chinta..
    entah la tapi simptom tu semakin kurang.. memang terasa gatal je nak wat upt tapi bila kenang tak delay pun sebab baru peot terus terbantut niatnya.. lagi pun bulan pose ni kurang projek mega heheh

    BalasPadam