Khamis, 11 Ogos 2011

kasihan suamiku...

semalam.. waktu berbuka..en. suami ada bagi tahu yang isteri kawan sekerjanya hamil. OMG.. dia bunting pelamin.. 2 bulan lepas kami sama2 hadir ke majlis mereka..alhamdulillah murah rezeki dia.. tapi yang tak sedapnya.. suamiku di perli dan dipermainkan dengan nada kasar kerana saya tidak hamil!! sehingga ada kata2 lucah yang keluar... sampai hati mereka.. padahal kawan2 suami saling mengenali saya..

sabarlah suamiku... hanya itu yang mampu saya katakan..

# hinaan ini mungkin lagi teruk bila beraya di kampung nanti... dapatkah kami menahan rasa

3 ulasan:

  1. samelah kita...rasa macam tanak balek kampung je...sebab takot sangat nanti org tanya mcm2.... :(

    BalasPadam
  2. doa mrk yg dzalimi itu makbul..insyallah moga ada rezeki awak lepas ni...amin ya rabb..

    saya ingat pnglman saya gak kena prli leh kwan satu sekolah swktu mnghdiri prkhwinan sorang teman..rata2 ramai yg tgh prgnant..sdgkn sya yg dh stahun lebih kwin masih belum prgnnt..bleh mrk ckap saya ne slow production dan tak produktif..ya Allah kenyataan yg mrk lemparkn itu sungguh mnyakitkan..alhmdulillah sbulan pastu saya hamil..moga awak pun mcmtu gak..doa dan usaha itu yg pnting..ramadhan kareem..

    BalasPadam
  3. hani.. betul tu.. setiap tahun raya pasni mmg mengerikan

    ummurai.. mudah2an.. berkat ramadhan..

    BalasPadam